پیامک جدید
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» پیامک جدید

کلافه شدن یعنی : دلتنگ کسی باشی که نیست و حوصله ی کسی را نداشته باشی که هست !






و

درخت هم که باشی

من

دارکوبی می شوم

...

که هفتاد و سه بار

در دقیقه

تو را می بوسد......








"پرنده" را عمودی بنویس !

بگذار خطهای این کاغذ

سقوط را به تصویر بکشد

پشت میله ها ...!!!










اگه کفشت پات رو می زد و از ترس قضاوت مردم پابرهنه نشدی و درد رو به پات تحمیل کردی، دیگه در مورد آزادی شعار نده !








شخصیت خودت را زیر ذره بین ببر تا بتوانی عوامل ناهنجاری ها را
از آن بیرون كنی، به ویژه عواملی كه امكان دارد از آنها بی خبر باشی.

((جانسون))








جایی در اعماق وجودم
مرده ست انگار چیزی
یا نمرده و من
به دست خویش دفن می کنم آن را
فرقی نمی کند
درد سوگواریش منتشر می شود در تمام من
اگر نمیرد دلم
دوباره بر خواهم خواست …







...
مشقم کن
وقتی که عشق را
زیبا
بنویسی
فرقی نمی کند
که قلم
از ساقه های نیلوفر باشد
یا از پر کبوتر








تنهایی همین است

تکرارنامنظم من بی تو

بی آنکه بدانی برای تونفس می کشم!!!





ماحصل یک عمر زندگی دوری جستن از نفرت است.
هر کس بیشتر به هر چه که هست عشق بورزد و نفرت را از هر چه که هست از خود برهاند درست تر زندگی کرده است.






حافـــــظ هنوز اصـــــرار دارد ، خبر خــــــوشی در راه است! تو کجـــــای دنیــــــای منی که هر چه می آیــــی نمـــــی رسی . . . ؟









برای دوس داشتن گفتن دوستت دارم لازم نیست. فقط بگو مواظب خودت باش








فاطمیه سینه چاک دردهاست شاهد نامردی نامردهاست







اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ  وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فرجهم







انسانهایی احمق وجود دارند كه در كنار رودخانه نشسته یا ایستاده اند و در مورد آب فكر می كنند







دنیا خوابی است که اگر آن را باور کنی پشیمان می شوی ...






هیچ بارانی جای پای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست




 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت